Obchodní podmínky-platba-doprava

Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení
2. Předmět smlouvy
3. Objednávka zboží
Jak nakupovat
4. Cena a platba
Možnosti dopravy
5. Dodací lhůta
6. Nebezpečí škody a vlastnické právo ke zboží
7. Odstoupení od kupní smlouvy
8. Ochrana osobních údajů
 

Reklamace

Odpovědnost za vady a vyřízení reklamace
 
 
 
 
 

Obchodní podmínky

1. Všeobecná ustanovení
  Provozovatelem internetového obchodu www.toulava-kytara.webnode.cz , email: toulavakytara@seznam.cz (dále jen "prodávající").
  Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která učiní objednávku zboží prostřednictvím internetového obchodu  https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz (dále jen "kupující").
  Vztahy a vzájemná práva, povinnosti prodávajícího a kupujícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné (dále jen "obchodní podmínky"), a dále příslušnými právními předpisy, zejména zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.
Kupující odesláním či učiněním závazné objednávky potvrzuje, že tyto obchodní podmínky jsou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi ním a prodávajícím, a dále, že se s nimi řádně seznámil, jsou mu jasné a zavazuje se jimi řídit. Tímto okamžikem zároveň kupující stvrzuje, že akceptuje výši ceny za objednané zboží včetně případných expedičních a dopravních nákladů a veškeré obchodní podmínky a ustanovení ve znění platném v okamžiku učinění či odeslání objednávky.
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. července 2014. Jakékoli změny a úpravy obchodních podmínek učiněné po odeslání objednávky se pro příslušný vztah prodávajícího a kupujícího považují za neúčinné.
 
 
2. Předmět smlouvy
Uzavřením kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami vzniká prodávajícímu závazek odevzdat kupujícímu objednané zboží a kupujícímu závazek toto zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu.
Předmětem objednávky kupujícího je zboží uvedené na webových stránkách internetového obchodu https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz .
Předmětem kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím je dodávka zboží uvedeného v potvrzení objednávky doručeném kupujícímu. Vzhledem tomu, že objednané zboží  (barva a velikost) není momentálně skladem, dodací lhůta je malinko delší. Snažíme se objednávky vyřídit v krátkém čase. Děkujeme za pochopení.
 
 
3. Objednávka zboží
Řádná objednávka zboží učiněná kupujícím se považuje za návrh na uzavření smlouvy, jenž je účinný vůči prodávajícímu od okamžiku, kdy je mu tento návrh doručen.
Objednávka musí obsahovat zejména přesné označení kupujícího, jméno,  adresu  trvalého pobytu nebo sídla, dodací adresu, emailové i telefonické spojení či jiné kontaktní údaje na kupujícího, přesné označení druhu a počet kusů objednávaného zboží, barvu, velikost a způsob úhrady ceny zboží.
Kupující učiní objednávku zboží prostřednictvím webových stránek internetového obchodu  https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz. Uskutečnit objednávku může pouze osoba starší 18-ti let, v případě vzniklé škody zodpovídá za náhradu škody zákonný zástupce. 
Objednávka je ze strany zákazníka potvrzena dokončením objednávky (odesláním košíku ke zpracování, krok 5/5 - Jak nakupovat ) a tím se stává pro zákazníka závaznou. 
Ze strany prodejce se stává objednávka závaznou po odeslání potvrzení zákazníkovi. Tímto potvrzením se nemyslí rekapitulace objednávky, která je zaslána zákazníkovi v momentě odeslání košíku ke zpracování. Potvrzením se myslí potvrzující e-mail, který zpravidla obsahuje informace o předání zásilky, číslo účtu a další potřebné informace k objednávce.
Prodejce může objednávku zákazníka zrušit v případě, že se mu chování zákazníka jeví jako nevhodné a vystavuje prodejce nebezpečí, že by v důsledku tohoto jednání mohla prodejci vzniknout finanční nebo materiální škoda. 
Kupující je oprávněn stornovat svojí objednávku nejpozději do 24 hodin po jejím odeslání prodávajícímu, a to elektronickou poštou. Pokud bude objednávka ze strany zákazníka zrušena déle než 24 hodin, bude objednávka již zpracovaná a považovaná za 100% závaznou.
Odesláním objednávky kupující souhlasí s uvedenými obchodními podmínkami a sankcemi, které vzniknou porušením obchodních podmínek. V případě jakýchkoliv nejasností lze kontaktovat prodávajícího. Telefonické i e-mailové spojení na prodávajícího je uvedeno v sekci KONTAKTY. 
Kupující zároveň prohlašuje, že se před odesláním objednávky řádně seznámil s obsahem obchodních podmínek. 
 
Jak nakupovat
Náš obchod je vytvořen, tak aby objednávka byla snadná.
1 - Nejprve je  samozřejmě nutné si vybrat zboží o které  máte  zájem. Vybrané zboží vložte do " nákupního košíku " a zadejte počet kusů. 
2 - Na další straně vyplníte kontaktní údaje, adresu
3- Zvolte způsob platby a dopravy
4 - Dalším bodem je shrnutí objednávky - zkontrolujte údaje, objednávku a do zprávy napište velikost, barvu zboží. Popřípadě další dotaz, či požadavek.
       Např.:  AD 12 - barva bílá, vel. 110, AD 08 - barva modrá, vel. 134
5 - Objednávku odešlete. V zápětí Vám na Váš e-mail přijde automaticky odeslaná zpráva o odeslání objednávky. Na ten neodpovídejte, vyčkejte a v nejbližším čase se Vám ozveme, potvrdíme objednávku, zašleme číslo účtu atd. 
Děkujeme za objednávku
 
 
4. Cena a platba
Cena objednaného zboží se řídí cenami uvedenými u objednaného zboží, na webových stránkách internetového obchodu  https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz  v okamžiku odeslání objednávky kupujícím. Ceny zboží uvedené na webových stránkách jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
K ceně zboží bude prodávajícím připočítána částka za dopravu zboží na místo určené kupujícím. Tuto cenu se kupující zavazuje prodávajícímu zaplatit za podmínek článku 4.  ( Možnosti dopravy) těchto obchodních podmínek - viz níže. Objednané zboží s částkou za dopravu je nutné uhradit vždy platbou předem na účet. Objednané zboží, které bude osobně vyzvednuto do částky 1000 Kč - platba hotově na místě. U částky  vyšší  než 1000 Kč je nutné uhradit vždy platbou předem na bankovní účet. 
Kupní cena se považuje za řádně uhrazenou teprve jejím připsáním v plné výši na účet prodávajícího. Kupující může zboží převzít zásadně až po úplném uhrazení jeho kupní ceny. Při objednání platbou na účet je kupující povinen uhradit plnou kupní cenu, včetně poštovného na bankovní účet (zaslaný v e-mailu. Kupující je povinen při platbě převodem na účet převést celkovou výši objednaného zboží do 10-ti pracovních dnů na účet prodávajícího.
Faktura vystavená prodávajícím kupujícímu na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím slouží zároveň i jako daňový doklad a dodací list.
 
Možnosti dopravy: 
1. Hotově při osobním odběru na adrese provozovny (osobní odběr je možný pouze po předchozím odeslání objednávky - zákazníkovi bude mailem sdělen termín, kdy bude objednávka připravená k vyzvednutí). Manipulační poplatek při osobním odběru činí 0 Kč. Nabízíme i možnost domluvy v jiných městech jen v případě, že prodávající bude v okolí dodací adresy poblíž, může zboží dovést osobně na určenou adresu - dle domluvy mezi kupujícím a prodávajícím. Manipulační poplatek  min. 50 Kč, dle dohody mezi kupujícím a prodávajícím.
2. Česká pošta - doporučený balík.  Poštovné a balné, cena se odvíjí od počtu objednaných kusů. A) objednávka do 5 ks - cena poštovného 70 Kč. B) objednávka od 6 ks - 14 ks - cena poštovného 100 Kč. C) objednávka nad 14 ks - cena 120 Kč. D) při objednávce nad 20 ks - poštovné zdarma. Pozor AKCE!!! - při objednávce nad 2000 Kč možnost výběru "Poštovné zdarma" nebo „ k objednávce 2 ks triček zdarma, dle vlastního výběru"
3. Česká pošta - dobírka.  Poštovné a balné, cena se odvíjí od počtu objednaných kusů. A) při objednávce do 1000 Kč za zboží - poštovné 120 Kč. B) při objednávce nad 1000,- za zboží - poštovné 150 Kč. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,-Kč.
 

 

5. Dodací lhůta
Prodávající se zavazuje objednané zboží vyexpedovat, předat dopravci, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14-ti pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy. Vyexpedováním objednávky se rozumí předání zásilky dopravci, v žádném případě se nejedná o termín dodání. Prodávající se zavazuje, dle svých možností, v zájmu svém a především s ohledem na zákazníka, snížit dodací lhůtu na nejmenší možnou dobu.(Zboží nevedeme jako skladovou položku a to z důvodů objednávek různých velikostí a barev).
 
 
 
6. Nebezpečí škody a vlastnické právo ke zboží
Nebezpečí škody na zboží dodávaném prodávajícím kupujícímu na základě jeho objednávky přechází na kupujícího okamžikem jeho faktického převzetí při osobním odběru nebo okamžikem jeho předání prvnímu dopravci.
Vlastnické právo ke zboží dodávanému prodávajícím kupujícímu na základě jeho objednávky přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny tohoto zboží prodávajícímu.
 
 
 
7. Odstoupení od kupní smlouvy
Kupující je oprávněn dle Obč. zákoníku §53 odstoupit od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu   https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz  i bez udání důvodu, nejpozději však do 14 (čtrnácti) dnů ode dne faktického převzetí dodávaného zboží, které musí být v původním, neporušeném a nerozbaleném původním obalu bez zjevných známek užívání. Odstoupení od smlouvy je právem kupujícího, které však nesmí být zneužíváno a využíváno například v úmyslu bezplatného zapůjčení zboží. Na úhradu poštovného nárok nevzniká.
Kupující je povinen vrátit již dodané zboží zpět prodávajícímu na adresu provozovny, a to kompletní, včetně veškerého příslušenství, návodu a jiné dokumentace jako obchodní balík. Vrácené zboží musí být nepoužité, nepoškozené a bez zjevných známek užívání. Spolu se zbožím je kupující povinen vrátit kupujícímu i originál dokladu o jeho koupi. Kupující je povinen zabalit či jinak opatřit zboží pro zpětnou přepravu takovým vhodným způsobem, aby nedošlo k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení. Nebezpečí škody na zboží, ohledně kterého kupující odstoupí od smlouvy, nese kupující až do okamžiku jeho doručení prodávajícímu. Prodávající není oprávněn převzít zboží zaslané na dobírku.
Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně a doručeno na adresu provozovny prodávajícího. V odstoupení od smlouvy musí být uvedeno číslo objednávky, datum převzetí zboží a požadovaný způsob vrácení peněz včetně čísla peněžního účtu bankovního ústavu kupujícího, případně adresy pro vrácení již zaplacené částky kupujícímu.
 
UPOZORNĚNÍ: 
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb.) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 500,-Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta), budou postoupeny k právnímu vymáhání včetně všech nákladů s tím spojených.
Za nevyzvednutou zásilku bude považována i taková objednávka, kde si kupující určí osobní odběr a od oznámení možnosti převzetí objednaného zboží si tuto zásilku kupující nepřevezme do 5-ti pracovních dní, pokud však nebude domluveno s prodávajícím prodloužení této lhůty.
Projeví-li kupující vůli o znovu doručení zásilky prodávajícím, kterou si nevyzvedl při prvním pokusu o doručení, je celková částka zásilky navýšena o další dopravné. V tomto případě je vyžadována úhrada předem na bankovní účet.
 
 
 
8. Ochrana osobních údajů
Prodávající tímto prohlašuje, že při nakládání s osobními údaji  kupujícího bude postupovat v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Osobní údaje o kupujícím budou shromažďovány a zpracovávány prodávajícím prostřednictvím zabezpečené elektronické databáze tak, aby nemohlo dojít k jejich zneužití.
Osobní údaje kupujícího se prodávající zavazuje chránit. Tyto údaje nebudou prodávajícím poskytnuty žádné třetí osobě s výjimkou těch případů, kdy je poskytnutí údajů (např. adresa a telefon) nezbytnou podmínkou úspěšného doručení zboží kupujícímu.
Kupující má právo kdykoli písemně požádat prodávajícího, aby jeho osobní údaje vhodným způsobem vymazal ze své evidence nebo provedl požadovanou změnu ve struktuře osobních údajů kupujícího.
 
 
Na obrázky zveřejněné na naších webových serverech: https://e-shop-toulava-kytara.webnode.cz  a https://toulava-kytara.webnode.cz máme autorská práva !!!  Obrázky nelze používat třetí osobou - kopírováním !!!

Reklamace

Odpovědnost za vady a vyřízení reklamace

Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v době jeho předání, je kupující oprávněn odmítnout jeho převzetí. Vady předaného zboží, které mělo zboží v době jeho předání je  kupující povinen reklamovat prodávajícímu bez zbytečného odkladu poté, kdy je sám zjistí nebo mohl zjistit, nejpozději však do 2 (dvou) pracovních dnů od převzetí zboží.

Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho přepravě od prodávajícího kupujícímu. V tom případě nese odpovědnost za poškození zboží dopravce. Při převzetí zásilky je kupující, případně příjemce zásilky povinen zkontrolovat, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud kupující nebo příjemce zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn ve svém vlastním zájmu zásilku odmítnout převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu kupující potvrzuje, že zásilka byla doručena řádně a neporušena. Pokud kupující či příjemce zásilky zjistí po převzetí zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu písemně nebo elektronickou poštou na toulavakytara@seznam.cz prodávajícímu a především dopravci, nejpozději však do 2 (dvou) kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si současně sepsání zápisu o škodě. Do doby sepsání zápisu o škodě nesmí kupující se zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena. 

Současně s reklamací vad je třeba, aby kupující doručil prodávajícímu reklamované zboží  na adresu provozovny  prodávajícího spolu s dokladem o koupi zboží, a to kompletně s veškerým příslušenstvím a příslušnou dokumentací, návodem. Prodávající není povinen převzít zboží, které by mu bylo zasláno na dobírku. Reklamované zboží je kupující povinen zabalit či jinak opatřit pro přepravu tak, aby nemohlo dojít k jeho následnému poškození nebo jinému znehodnocení.

Doba vyřízení reklamace se řídí zákonnou lhůtou vyřízení do 30-ti  dnů od přijetí zásilky k reklamaci. Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat na toulavakytara@seznam.cz.

V případě výměny zboží je zboží zasláno kupujícímu na dodací adresu uvedenou v objednávce. V případě vrácení peněz za reklamované zboží, je na účet kupujícího vrácena hodnota reklamovaného zboží.

Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě došlo používáním zboží jiným způsobem, než je uvedeno v návodu k němu, běžným opotřebením nebo poškozením, nesprávnou manipulací, nesprávným skladováním, neodborným zásahem kupujícího či třetí osoby nebo v důsledku živelních pohrom.

 

 

Vyhledávání

Kontakt

E-shop Toulavá kytara Martin Zábranský Masarykovo nám. 1
Nový Jičín
74101
manager - 737 188 733
asistent - 731 527 564
IČ:67327206